Statusuri Frumoase 2019

Toti avem o pereche de aripi, dar numai cine viseaza invata a zbura… A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta. Dati-mi un vis de trait ca realitatea ma omoara…. Vorba multa……..saracia omului… Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca oToti avem o pereche de aripi, dar numai cine viseaza invata a zbura… A avea constiinta curata

Statusuri Frumoase

Statusuri Frumoase Statusuri Frumoase Statusuri Frumoase
Ajungi să cunoşti cu adevărat o persoană; atunci când o laşi să decidă singură. Viaţa mea nu se opreşte la o dezamăgire din dragoste. Chiar dacă acum îmi este greu, voi triumfa într-o bună zi.
Buna ziua! Compania DUREX va anunta k nasterea dumneavoastra a fost cauzata de o eroare tehnica. NE CEREM SCUZE!

Am Adaugat Statusuri NOI

Statusuri Frumoase

Prea multi prosti pentru o tara asa de mica…
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi……trage si impinge. . .


Statusuri de Viata

Viata este ca o ora de matematica in care imultesti si imparti, scazi si aduni, iar la un momendat iti dai seama ca ai gresit si ca ai vrea. . .


Statusuri de Indiferenta

Multi imi gasesc defecte impresii in cap,zi de zi cate un fraier se crede baiat de baiat
Nu incerca sa ma judeci dupa aparente,Sau dupa vorbe scoase de nist. . .